Promocja marki i produktów firmy TiA na rynkach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest uczestnictwo Wnioskodawcy w programie promocji branży budowy i wykańczania budowli w celu promowania własnej marki produktowej oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki (MPG) na rynkach międzynarodowych, w tym na rynkach perspektywicznych. Promowana w ramach programu marka produktowa ma dużą szansę stać się marką rozpoznawalną globalnie. Produkt, który będzie promowany w ramach projektu, to systemy grzewcze i chłodzące. Wnioskodawca specjalizuje się w wytwarzaniu innowacyjnych układów ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego – podłogowego, ściennego, sufitowego. Działania promocyjne zrealizowane zostaną na następujących rynkach: Hiszpania, Rumunia, Norwegia, Szwecja, Serbia, Macedonia, Portugalia, USA, Wielka Brytania, Niemcy, Dania, Chorwacja, Finlandia, Słowenia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Włochy, Łotwa. Zakres projektu jest zgodny z programem promocji branży budowy i wykańczania budowli: – udział w misjach wyjazdowych, w tym udział w wydarzeniu, na którym, na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego, – udział w dwóch imprezach targowych jako wystawca, w tym udział w wydarzeniu, na którym, na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego, – dodatkowe działania promocyjne obejmujące zakup materiałów promocyjnych w formie materiałów drukowanych
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.