Wzrost konkurencyjności Centrum Handlowego HILL S.C. poprzez wdrożenie strategii wzorniczej.
W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU ZOSTANĄ ZREALIZOWANE WSZYSTKIE WYNIKAJĄCE ZE STRATEGII WZORNICZEJ OPRACOWANEJ W ETAPIE I NASTĘPUJĄCE REKOMENDACJE: Rekomendacja 1: WPROWADZENIE DO PRODUKCJI TRZECH NOWYCH LINII STYLISTYCZNYCH MEBLI OPARTYCH NA KORPUSACH IKEA. Działanie: Opracowanie projektu trzech nowych linii stylistycznych mebli opartych na korpusach IKEA oraz zakup maszyn koniecznych do ich wdrożenia. Rekomendacja 2: STWORZENIE SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ DLA NOWEJ MARKI WRAZ Z MATERIAŁAMI MARKETINGOWYMI. Działanie: Opracowanie projektu systemu identyfikacji wizualnej dla nowej marki wraz z materiałami marketingowymi. Rekomendacja 3: PRZEPROJEKTOWANIE SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ DLA MARKI HILL WRAZ Z MATERIAŁAMI MARKETINGOWYMI. Działanie: Opracowanie przeprojektowanego systemu identyfikacji wizualnej dla marki HILL wraz z materiałami marketingowymi. Rekomendacja 4: USPRAWNIENIE PROCESU KOMUNIKACJI Z KLIENTEM. Działania: Opracowanie projektu działań w zakresie komunikowania nowych produktów oraz wizerunku nowej marki. W efekcie realizacji projektu zostaną wdrożone innowacje: 1. Produktowe. 2. Marketingowe.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.