Wzrost konkurencyjności Centrum Handlowego HILL S.C. poprzez wdrożenie strategii wzorniczej.
W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU ZOSTANĄ ZREALIZOWANE WSZYSTKIE WYNIKAJĄCE ZE STRATEGII WZORNICZEJ OPRACOWANEJ W ETAPIE I NASTĘPUJĄCE REKOMENDACJE: Rekomendacja 1: WPROWADZENIE DO PRODUKCJI TRZECH NOWYCH LINII STYLISTYCZNYCH MEBLI OPARTYCH NA KORPUSACH IKEA. Działanie: Opracowanie projektu trzech nowych linii stylistycznych mebli opartych na korpusach IKEA oraz zakup maszyn koniecznych do ich wdrożenia. Rekomendacja 2: STWORZENIE SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ DLA NOWEJ MARKI WRAZ Z MATERIAŁAMI MARKETINGOWYMI. Działanie: Opracowanie projektu systemu identyfikacji wizualnej dla nowej marki wraz z materiałami marketingowymi. Rekomendacja 3: PRZEPROJEKTOWANIE SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ DLA MARKI HILL WRAZ Z MATERIAŁAMI MARKETINGOWYMI. Działanie: Opracowanie przeprojektowanego systemu identyfikacji wizualnej dla marki HILL wraz z materiałami marketingowymi. Rekomendacja 4: USPRAWNIENIE PROCESU KOMUNIKACJI Z KLIENTEM. Działania: Opracowanie projektu działań w zakresie komunikowania nowych produktów oraz wizerunku nowej marki. W efekcie realizacji projektu zostaną wdrożone innowacje: 1. Produktowe. 2. Marketingowe.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.