Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa SIMBA S.C. dzięki wdrożeniu strategii wzorniczej.
Projekt polega na wdrożeniu rekomendacji zawartych w zatwierdzonej przez PARP strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I tj. przeprowadzeniu działań, których końcowym rezultatem będzie wprowadzenie na rynek innowacji. Zakres działań rekomendowanych (szczegółowy opis w cz. VIII) obejmuje zakup środków trwałych, WNiP i usług doradczych. Zakres działań wynika z konieczności rozwiązania zdefiniowanych w trakcie audytu problemów wzorniczych m.in.: – Brak wyróżnika oferty na tle innych producentów – Brak rozróżnienia oferty w stosunku do różnych grup klientów – Brak spójności systemu identyfikacji wizualnej – Struktura organizacyjna i system zarządzania niedopasowane do poziomu rozwoju firmy – Brak priorytetyzacji zadań i narzędzi wspierających pracę – Brak jasno zdefiniowanych procesów i instrukcji stanowiskowych – Brak nadzoru, nad jakością działań – Brak profesjonalnego procesu projektowania – Brak mierzenia efektywności działań marketingowych – Brak podstaw do strategicznego rozwoju Zaplanowane w projekcie działania wynikają z rekomendacji i są zbieżne z wizją rozwoju firmy a zakres rekomendacji szczegółowo uzasadniono w Strategii Wzorniczej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.