Wdrożenie nowego modelu biznesowego internacjonalizacji w celu rozwoju działalności na nowych rynkach zagranicznych w firmie „S-GROUP”
Celem przedmiotowego projektu jest wdrożenie przez Firmę nowego modelu biznesowego, ukierunkowanego na rozwój działalności eksportowej Wnioskodawcy. Strategia rozwoju eksportu zawiera szczegółowe działania konieczne do rozwoju Firmy na wskazanych nowych rynkach zagranicznych poprzez realizację zadań m.in.: udział w imprezach targowo-wystawienniczych, wprowadzenie nowoczesnych form promocji produktów Firmy oraz korzystanie z usług doradczych podlagających na wyszukiwaniu, selekcji i organizacji spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi, a także udział w misjach gospodarczych. Ponadto strategia zawiera opracowanie rynków docelowych działalności eksportowej, analizę pozycji konkurencyjnej Wnioskodawcy oraz opisuje jego działalność. W ramach wprowadzania działań zawartych w nowym modelu biznesowym Firmy, ta zwiększy swoją pozycję konkurencyjną na arenie międzynarodowej oraz pozyska nowych partnerów biznesowych. Rynkami docelowymi wskazanymi w przedmiotowej strategii rozwoju eksportu są Francja i Dania.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.