Umiędzynarodowienie działalności firmy Maria Pieczka SETAM poprzez opracowanie i wdrożenie nowego Modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności
Projekt ma na celu promocję oryginalnej odzieży outdoorowej oferowanej przez firmę SETAM pod własną marką WADERA, na rynkach docelowych / Rosja, Francja i Niemcy/. Na potrzeby promocji opracowano Nowy Model Biznesowy / wykonany przez firmę zewnętrzną/, oparty na udziale, jako wystawca w międzynarodowych targach : IWA , 3-6 marzec 2022, Norymberga Niemcy; Jagd & HUND, 1-6 luty 2022, Dortmund;Niemcy Game Fair, Francja, czerwiec 2022 ; udział na dwóch edycjach Hunting and Fishing in Russia, Moskwa, marzec i wrzesień 2022 , oraz na działaniach w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności – nabycie środków trwałych wraz z specjalistycznym oprogramowaniem / wartości niematerialnych i prawnych/ Działanie niezbędne i konieczne w celu wprowadzania innowacji produktowej, ograniczenia kosztów produkcji i odpadów poprodukcyjnych oraz skrócenia czasu realizacji, przy utrzymaniu wysokiej powtarzalnej jakości wprowadzanie działań – zakup komputerowego systemu przygotowania produkcji/wykrojów/ CAD/CAM (dotychczas odbywa się to ręcznie) wraz z niezbędnymi urządzeniami: Ploter, Digitalizator. Projekt finansowany ze środków własnych i przyznanej dotacji
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.