Wzrost konkurencyjności firmy na rynkach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem krajów Zatoki Perskiej
SA.60012(2020/X) Na potrzeby promocji produktów marki WH PLUS opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale przedstawicieli firmy w misjach wyjazdowych do krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman) jak również w udziale w międzynarodowych targach INDEX odbywających się w Dubaju w ZEA w 2022 r. oraz w Polsko-Emirackim Forum Gospodarczym. Firma zaplanowała również zakup usługi doradczej na rynek Arabii Saudyjskiej, który ułatwi wdrożenie produktów efektywniej. Ponadto zaplanowano opracowanie i zakup katalogów przedstawiających ofertę firmy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.