Ekspansja firmy Dino Dini Anna Wrzesień na nowe rynki zagraniczne promująca produkty w postaci ubrań dla dzieci i niemowląt.
Firma Dino Dini Anna Wrzesień planując ekspansję na rynki zagraniczne, zleciła firmie zewnętrznej weryfikację wybranych krajów pod kątem sprzedaży oferowanego produktu. Wybrano dwa: Austrię i Chorwację. Ich wybór został poprzedzony wnikliwą analizą opartą na informacjach dostępnych w oficjalnych źródłach internetowych oraz informacje, które zgromadziła zewnętrzna firma doradcza, co zostało szczegółowo opisane w Modelu Biznesowym, który stanowi załącznik do wniosku o dofinansowanie. Czas trwania projektu: 05.05.2022 – 08.11.2023 Produkt oferowany przez Wnioskodawcę, który chciałby go promować na rynkach zagranicznych to ubrania dla dzieci do lat 3 i niemowląt. Firma Dino Dini jest jednym z producentów takich ubrań w Polsce oraz prowadzi sprzedaż także zagraniczną. Sam rynek ma niezwykle szybkie tempo rozwoju i dzięki stałej pracy całego zespołu Dino Dini oraz ciągłej analizie otoczenia, przedsiębiorstwo pozostaje konkurencyjne. W celu świadomego i rozważnego wejścia na rynki austriacki i chorwacki zaplanowano następujące kroki: a) wykonanie modelu biznesowego b) usługa doradczo analitycznej w zakresie wejścia na rynki Austrii i Chorwacji c) zakup środka trwałego w postaci drukarki do ubrań d) udział w międzynarodowych targach branżowych w Hanowerze e) udział w międzynarodowych targach branżowych w Warszawie i) zakup usługi marketingowej w zakresie promocji wybranych rynków docelowych k) wytworzenie i tłumaczenie materiałów promocyjnych
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.