Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój działalności firmy Inżynieria Budowlana Aleksandra Borkowska - Kowalczyk w oparciu o innowacyjne skanowanie laserowe 3D przestrzeni, elektro-mobilność oraz wykorzystanie OZE. Przebranżowienie oraz poszerzenie katalogu usług przedsiębiorstwa, w celu ochrony przed skutkami pandemii Covid-19.

nazwa beneficjenta
INŻYNIERIA BUDOWLANA ALEKSANDRA BORKOWSKA- KOWALCZYK
wartość projektu
455 603,00 zł
dofinansowanie z UE
239 032,85 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
trzebnicki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotowy projekt dotyczy zakupu innowacyjnego i pro-ekologicznego wyposażenia w środki trwałe: – skanera laserowego 3D do automatycznego pomiarowania, skanowania obiektów i terenów, co pozwoli zintensyfikować pracę Wnioskodawcy i dotrzeć do zupełnie nowych klientów (również biznesowych); – w pełni elektrycznego samochodu – busa do transportu ww. skanera 3D oraz pozostałego sprzętu w miejsca świadczenia usług, – kompletu paneli fotowoltaicznych PV do zasilania w odnawialną energię stacji ładowania ww. busa oraz pozostałego sprzętu. Sposób wdrażania: – wybór dostawcy busa elektrycznego: listopad 2021 r.; – zakup busa elektrycznego: grudzień 2021 r.; – wybór dostawcy i montera paneli fotowoltaicznych: listopad 2021 r.; – montaż paneli fotowoltaicznych na wiacie garażowej przy budynku siedziby firmy: grudzień 2021 – kwiecień 2022r. (pod uwagę bierzemy ryzyko wpływu niekorzystnych warunków atmosferycznych okresu zimowego); – wybór dostawcy skanera laserowego 3D: luty – marzec 2022 r.; – dostawa i kalibracja skanera 3D pod wymagania, w tym zainstalowanie oprogramowania zintegrowanego ze skanerem 3D na komputerze Wnioskodawcy: marzec – maj 2022 r. (oprogramowanie nie jest sprzedawane oddzielnie od skanera 3D). Lokalizacja i miejsce wdrażania: Szewce, ul. Wrocławska 7 – biuro Wnioskodawcy i teren przy siedzibie firmy. Forma wdrażania / zaplecze organizacyjne: – wszyscy dostawcy wyposażenia planowanego zostaną wyłonieni z wykorzystaniem postępowań konkurencyjnych, prowadzonych w Bazie Konkurencyjności; – zakupione zostaną wyłącznie nowe środki trwałe; – Wnioskodawca obecnie prowadzi usługi Inspektora Nadzoru w ramach 2-giej inwestycji UE jego stałego klienta i tym samym posiada ogólną znajomość wymogów i specyfiki funduszy strukturalnych EFRR RPO WD. Projekt jest odpowiedzią Wnioskodawcy na spadek przychodów w roku 2020, w związku z nagłym i nieprzewidywanym wybuchem w marcu 2020 r. Pandemii Covid-19 oraz powiązanych z nią trudności i problemów g

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.