Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

TribePerk - innowacyjna platforma wspierające właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw w obszarze HR

nazwa beneficjenta
TRIBEPERK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
1 229 319,46 zł
dofinansowanie z UE
999 962,95 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
m. Lublin
program
Program Operacyjny Polska Wschodnia
działanie
1.1. Platformy startowe dla nowych pomysłów
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

TribePerk to projekt mający za cel stworzenie, wypromowanie i doprowadzenie do rynkowego sukcesu innowacyjnej, zaawansowanej, a zarazem bardzo prostej w użytkowaniu platformy internetowej wspierających właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw w obszarze HR. Projekt polega na przygotowaniu platformy internetowej działającej w modelu SaaS połączonej z innowacyjną, zautomatyzowaną usługą kadrowo-płacową. Dzięki odpowiednio dobranemu zestawowi funkcjonalności platforma pozwoli firmom na innowacyjną automatyzację procesu rozliczania wynagrodzeń w stopniu, który obecnie jest nieosiągalny dla przedsiębiorstw z sektora MŚP. Równocześnie rozwiązanie radykalnie upraszcza przebieg procesów administracyjnych w firmach oszczędzając czas zarówno pracodawcy jak i pracowników oraz dostarczy ważnych danych analitycznych o wynagrodzeniach w przedsiębiorstwie. Narzędzie TribePerk to kompleksowa platforma, która zastępuje kilka rozwiązań m.in. płacowych, kadrowych i urlopowych i dostarcza narzędzia do analityki tych danych. Należy podkreślić, że TribePerk reprezentuje faktyczną innowację ponieważ wprowadza nowe funkcje, istotne dla grup docelowych dla których przeznaczone jest rozwiązanie. Innowacyjny produkt to aplikacja webowa automatyzująca proces rozliczania wynagrodzeń w małych i średnich firmach (MŚP). Innowacyjne cechy rozwiązania to m.in. moduł generujący listę płac i paski płacowe, moduł pomiaru czasu pracy, kalendarz urlopów, moduł odpowiadający za komunikację z ZUS, analityczne raporty o płacach w przedsiębiorstwie, generator umów z pracownikami, intranet i portal pracowniczy. Model biznesowy spółki opiera się na opłacie abonamentowej płaconej przez firmy za dostęp do platformy oraz za zautomatyzowaną obsługę kadrowo-płacową. W celu realizacji projektu zostaną zaangażowane zasoby ludzkie w tym prezes zarządu Wnioskodawcy, IT, marketingowe oraz merytoryczne Kierownik z zakresu kadr i płac. Zostanie też wynajęta powierzchnia do pracy oraz zakupiona infrastruktura.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.