Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zmiana sposobu świadczenia usług i wprowadzenie nowych produktów do oferty SEB-TEAM Edyta Jaworska poprzez wdrożenie systemu CRM oraz platformy do porad on-line i zakup środków trwałych, celem zwiększenia konkurencyjności i tworzenia warunków skutecznego funkcjonowania w sytuacji wystąpienia pandemii.

kategoria
nazwa beneficjenta
SEB-TEAM EDYTA JAWORSKA
wartość projektu
267 600,00 zł
dofinansowanie z UE
227 460,00 zł
Województwo
pomorskie
Powiat
kwidzyński
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Projekt polegał będzie na wdrożeniu dwóch innowacji procesowych poprzez zakup wartości niematerialnych i prawnych- specjalistycznego programu typu CRM wraz ze środkami trwałymi niezbędnymi do jego obsługi (serwer, nowoczesny sprzęt komputerowy, akcesoria do pracy zdalnej) oraz prac programistycznych do zbudowania e-poradni. Możliwość uzyskania porad on-line stanowić będzie innowację produktową w ofercie Wnioskodawcy. Pandemia zdeterminowała Wnioskodawcę do podjęcia działań związanych z weryfikacją strategii rozwoju, a analiza uwarunkowań rynkowych i możliwości aktywnego działania w czasach pandemii spowodowały konieczność przeprowadzenia działań inwestycyjnych w obszarze cyfryzacji. SEB-TEAM nie był przygotowany na trudności, które spowodowały znaczny spadek obrotów w roku 2020 w odniesieniu do roku 2019 w związku z epidemię COVID-19. Celem projektu jest wprowadzenie na rynek nowych znacząco ulepszonych usług świadczonych w formule on-line oraz poprawa efektywności usług świadczonych przez SEB-TEAM, dzięki wykorzystaniu technologii informacyjno – komunikacyjnych. Korzyści: – Uporządkowanie struktury firmy: podmiotu leczniczego, akredytowanej placówki doskonalenia nauczycieli i aktywności szkoleniowo- doradczej, – Optymalizacja procesów biznesowych poprzez sprawniejszą wymianę informacji między kadrą firmy i klientami , – Optymalizacja oraz racjonalizacja kosztów, – Zwiększenie efektywności w Firmie poprzez dostęp do wszystkich zasobów organizacji, – Możliwość porad specjalistycznych w ramach PROF-MEDICA poprzez e-platformę, w trybie on-line- zmniejszenie wrażliwości na obostrzenia, dywersyfikacja i zwiększenie portfela klientów, – Zmniejszenie wrażliwości podmiotu na absencje pracownicze i ich rotację, – Możliwość generowania wielopłaszczyznowych informacji analityczno-raportujących, – Wyeliminowanie konieczności wielokrotnego wprowadzania tych samych danych do różnych tabel w EXCEL i ręcznego przenoszenia danych pomiędzy nimi.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.