Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfryzacja procesów obsługi klienta i kontroli jakości w placówkach przedszkolno-żłobkowych „MegaMocni” w wyniku wdrożenia dedykowanych rozwiązań informatycznych

kategoria
nazwa beneficjenta
STOWARZYSZENIE TWÓRCZEGO ROZWOJU „DYNAMO”
wartość projektu
259 500,00 zł
dofinansowanie z UE
220 575,00 zł
Województwo
pomorskie
Powiat
m. Gdańsk
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest wprowadzenie dwóch innowacji procesowych skutkujących usprawnieniem: [1] sposobu pozyskania, komunikacji i obsługi klienta na etapie rekrutacji do placówki, [2] sposobu kontroli jakości i standardów zarządzania placówkami dzięki wdrożeniu opracowanych technologii cyfrowych w postaci dwóch dedykowanych oprogramowań. Cyfryzacja procesów obejmie placówki przedszkolno-żłobkowe „MegaMocni”, dla których organem prowadzącym jest Stowarzyszenie Twórczego Rozwoju „Dynamo”. Projekt realizowany będzie w placówkach na Zaspie, Chełmie, Stogach i Suchaninie (dzielnice Gdańska). Funkcjonalności oprogramowania w ramach procesu [1]: -możliwość odbycia wirtualnego spaceru 3D w jakości 4K, -automatyzacja procesu tworzenia i podpisywania dokumentów aplikacyjnych i umów z rodzicami, -rezerwacja spotkań online z przedstawicielami placówek. Moduły oprogramowania w ramach procesu [2]: -zarządzanie użytkownikami, -zarządzanie bazą placówek, -zarządzanie i planowanie audytów (wizyty), -tworzenie raportów pokontrolnych (konfigurator formularzy), -tworzenie i weryfikacja planów/wskaźników kontroli jakości KPI oraz dostęp do danych archiwalnych. Potrzeba wdrożenia ww. innowacji wyniknęła z panującej pandemii COVID-19. Wprowadzone obostrzenia znacznie ograniczyły przeprowadzenie procesu rekrutacji, początkowo ze względu na całkowite zamrożenie branży, a następnie z uwagi na zamknięcie placówek dla osób z zewnątrz, tj. potencjalnych klientów. Dostrzeżono także zapotrzebowanie na oprogramowanie, które umożliwi w sposób elektroniczny, przez co bardziej efektywny oraz ograniczający ryzyko zakażenia COVID-19, wykonywać audyty dot. kontroli i utrzymania jakości oraz analizy porównawcze wyników poszczególnych placówek. Rezultaty projektu uodpornią Wnioskodawcę na ewentualne przyszłe kryzysy. W projekcie uwzględniono zakup: usług programistycznych, licencjonowanej platformy obsługującej wirtualne spacery, szkoleń wdrożeniowych i środkó

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.