Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfryzacja procesów realizacji zamówień i magazynowania oraz związanych z tymi procesami obiegu dokumentów w odpowiedzi na wyzwania pandemiczne COVID

kategoria
nazwa beneficjenta
AWENTA E.W.A. CHOMKA SPÓŁKA JAWNA
wartość projektu
289 660,00 zł
dofinansowanie z UE
246 211,00 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
miński
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Projekt polega na cyfryzacji procesów biznesowych realizowanych w firmie, tj.: – realizacji zamówień, – magazynowania, – obiegu dokumentów w powyższych procesach. W nowych procesach biznesowych ograniczone zostaną kontakty w trakcie przekazywania dokumentów (papierowych) w realizacji zamówień pomiędzy działem handlowym, produkcją a magazynem. W celu przeniesienia nośnika informacji z papieru na urządzenia elektroniczne wykorzystane zostaną kolektory jako urządzenia do obsługi spakowanych zamówień dla firm kurierskich oraz sieć teleinformatyczna do komunikacji. Wyeliminowany zostanie wydruk dokumentów i konieczność bezpośredniego kontaktu między pracownikami dwóch działów. Obecnie dział handlowy drukuje dokumenty WZ i przekazuję do magazynu w celu przygotowania wysyłki. Pracownik po przygotowaniu wysyłki wraca z informacją dotyczącą ilości paczek, palet do działu handlowego, gdzie przygotowywany jest list przewozowy i etykiety na paczki dla magazynu. Cyfryzacja wymienionych procesów pozwoli na: – wyeliminowanie kontaktów osobistych między newralgicznymi działami Wnioskodawcy, – ograniczy obieg dokumentacji papierowej oraz kontaktów pomiędzy działami (biuro, produkcja, magazyn) i poszczególnymi stanowiskami pracy, – usprawnienie komunikacji w firmie poprzez mechanizmy i obieg dokumentów, – zwiększą elastyczność pracy (w tym zwiększenie możliwości realizacji pracy zdalnie oraz umożliwi rotację pracowników wewnątrz przedsiębiorstwa wg ich potrzeb), – dostarczenie danych analitycznych związanych z rentownością realizacji zamówień, magazynowania oraz logistyki, – optymalizację planowania produkcji oraz prac magazynu (krótko i długoterminowo), – usprawnienie kontroli przeterminowanych płatności, – obsługę procesu magazynowego (dostaw, przesunięć, wydań), – optymalizację przepływu informacji, – poprawę terminowości dostaw, – przyspieszenie procesu realizacji zamówień, – przyspieszenie procesu przygotowywania wysyłki zamawianych towarów.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.