Cyfryzacja procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie hotelowym celem zwiększenia odporności funkcjonowania operacyjnego na czynniki losowe, poprzez wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, rozszerzona o cyfryzację procesu sprzedaży online poprzez wdrożenie dedykowanych rozwiązań IT pozwalających na umożliwienie klientom zdalnego zapoznania się z zakresem i zamówieniem usług hotelu.
SA.60012(2020/X) Ostatnie minione dwa lata funkcjonowania przedsiębiorstwa skłoniły nas do analizy wszystkich procesów występujących w przedsiębiorstwie. Branża hotelowa w trakcie trwania kryzysu epidemicznego wspólnie ze stroną rządową opracowała szereg procedur pozwalających na bezpieczną obsługę gości hotelowych. Procedury te miały za zadanie zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się wirusów. W trakcie analizy wdrożonych procedur zauważalnym była konieczność wdrażania cyfryzacyjnych rozwiązań do poszczególnych działów, aby wzmocnić bardziej bezpieczeństwo zarówno pracowników, jak i korzystających z usług gości hotelowych. W poszukiwaniu rozwiązań udało się ustalić, które procesy funkcjonowania należy poddać cyfryzacji jako pierwsze, aby w przypadku wystąpienia podobnych kryzysów, przedsiębiorstwo bezpiecznie mogło dalej funkcjonować, a poziom zagrożenia epidemicznego zminimalizować w jak największym stopniu. Dlatego też zaplanowaliśmy inwestycję wdrożenia rozwiązań IT, które docelowo będą wpływały na cyfryzację procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie hotelowym. Pierwszym zaplanowanym działaniem inwestycyjnym jest zakup jednostki serwera będącej bazą podstawową do wdrożenia systemów automatyzujących sprzedaż w przedsiębiorstwie. Serwer w postaci jednostki stacjonarnej zostanie umieszczony w obiekcie hotelowym i podłączony do infrastruktury informatycznej. W następstwie zostanie on uzupełniony o wdrożenie oprogramowania odpowiedzialnego za elektroniczny obieg dokumentacji w przedsiębiorstwie, a pracownicy zostaną wyposażeni w laptopy celem możliwości szybkiego przeniesienia ich na pracę zdalną. Ostatnią częścią procesu cyfryzacji jest wdrożenie narzędzi online pozwalających klientom zapoznanie się z obiektem oraz zamawianie usług hotelu zdalnie poprzez wdrożony „Wirtualny układ sal” i „Wirtualny spacer”. W zakresie innowacyjności rozwiązań wpłyną one na likwidację papierowego obiegu dokumentów oraz osobistych wizyt klientów w przypadku zamówień usług.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.