Cyfryzacja procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie hotelowym celem zwiększenia odporności funkcjonowania operacyjnego na czynniki losowe, poprzez wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, rozszerzona o cyfryzację procesu sprzedaży online poprzez wdrożenie dedykowanych rozwiązań IT pozwalających na umożliwienie klientom zdalnego zapoznania się z zakresem i zamówieniem usług hotelu.
SA.60012(2020/X) Ostatnie minione dwa lata funkcjonowania przedsiębiorstwa skłoniły nas do analizy wszystkich procesów występujących w przedsiębiorstwie. Branża hotelowa w trakcie trwania kryzysu epidemicznego wspólnie ze stroną rządową opracowała szereg procedur pozwalających na bezpieczną obsługę gości hotelowych. Procedury te miały za zadanie zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się wirusów. W trakcie analizy wdrożonych procedur zauważalnym była konieczność wdrażania cyfryzacyjnych rozwiązań do poszczególnych działów, aby wzmocnić bardziej bezpieczeństwo zarówno pracowników, jak i korzystających z usług gości hotelowych. W poszukiwaniu rozwiązań udało się ustalić, które procesy funkcjonowania należy poddać cyfryzacji jako pierwsze, aby w przypadku wystąpienia podobnych kryzysów, przedsiębiorstwo bezpiecznie mogło dalej funkcjonować, a poziom zagrożenia epidemicznego zminimalizować w jak największym stopniu. Dlatego też zaplanowaliśmy inwestycję wdrożenia rozwiązań IT, które docelowo będą wpływały na cyfryzację procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie hotelowym. Pierwszym zaplanowanym działaniem inwestycyjnym jest zakup jednostki serwera będącej bazą podstawową do wdrożenia systemów automatyzujących sprzedaż w przedsiębiorstwie. Serwer w postaci jednostki stacjonarnej zostanie umieszczony w obiekcie hotelowym i podłączony do infrastruktury informatycznej. W następstwie zostanie on uzupełniony o wdrożenie oprogramowania odpowiedzialnego za elektroniczny obieg dokumentacji w przedsiębiorstwie, a pracownicy zostaną wyposażeni w laptopy celem możliwości szybkiego przeniesienia ich na pracę zdalną. Ostatnią częścią procesu cyfryzacji jest wdrożenie narzędzi online pozwalających klientom zapoznanie się z obiektem oraz zamawianie usług hotelu zdalnie poprzez wdrożony “Wirtualny układ sal” i “Wirtualny spacer”. W zakresie innowacyjności rozwiązań wpłyną one na likwidację papierowego obiegu dokumentów oraz osobistych wizyt klientów w przypadku zamówień usług.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.