Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zwiększenie szybkości obsługi klientów i usprawnienie realizacji zamówień w drukarni internetowej przez wdrożenie oprogramowania do automatycznego sprawdzania plików

kategoria
nazwa beneficjenta
„DALEJ RAZEM” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
95 500,00 zł
dofinansowanie z UE
81 175,00 zł
Województwo
lubuskie
Powiat
m. Zielona Góra
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) W ramach projektu zostanie wdrożone oprogramowanie automatyzujące część procesów związanych ze sprawdzaniem i wstępną obróbką plików graficznych przekazywanych przez klientów. Wdrożenie będzie polegało na zaimplementowaniu oprogramowania: 1) Callas pdfToolbox server – gotowe oprogramowanie umożliwiające sprawdzanie plików 2) PM Prefligh 2D – oprogramowanie umożliwiające automatyzację sprawdzania plików dostarczanych przez klientów, wprowadzające automatyczne poprawki, wyświetlające ostrzeżenia i komunikaty o błędach oraz generujące dla klienta podgląd plików po wydruku. PM Preflight 2D bazuje na silniku pdfToolbox – stąd konieczność jego zakupienia. Wdrożenie oprogramowania PM Preflight 2D polegać będzie na przygotowaniu moduł łączącego PM Preflight 2D z używanym systemem dla drukarni IwarePrint. W szczególności chodzi o generowanie przez IwarePrint plików json w formacie akceptowalnym przez PM Preflight 2D, umożliwienie przypisywanie konkretnych reguł sprawdzających pliki dla poszczególnych produktów dostępnych w drukarni, wyświetlanie podglądu plików z nałożonymi liniami cięcia, marginesem bezpieczeństwa i spadami drukarskimi bezpośrednio na stronie internetowej oraz komunikaty dla klienta w przyjaznej formie. 3) Dodatkowo zostanie zakupiony serwer wraz z ups, na którym zainstalowane będzie oprogramowanie Callas pdfToolbox server oraz PM Preflight 2D. W efekcie wprowadzanych zmian klienci składający zamówienie będę otrzymywali natychmiastową informację dotyczącą tego czy przesłany przez nich plik graficzny nadaje się do druku, czy wymaga poprawy/wymiany. Umożliwi to zmniejszenie ilości plików, która obecnie są sprawdzane pojedynczo przez pracowników drukarni, co także zwiększy ich efektywność w obsłudze zapytań mailowych i telefonicznych. Da to możliwość także rozwinięcia usług graficznych dla klientów – obecnie graficy są zaangażowani w sprawdzanie plików co zmniejsza ich możliwości w zakresie przygotowania projektów.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.