Zmiana realizacji procesu sprzedaży i obsługi klienta w firmy szkoleniowo - doradczej TECHPAL Sp. z o. o. w warunkach epidemii chorób zakaźnych oraz wzmocnienie odporności na wypadek wystąpienia kolejnych podobnych kryzysów poprzez wdrożenie systemu CRM w działalności usługowej.
SA.60012(2020/X) Celem projektu jest wzrost efektywności i optymalizacja procesu sprzedaży usług firmy szkoleniowo – doradczej poprzez wprowadzenie innowacji procesowej w postaci wdrożenia narzędzia do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Rozwiązanie wpłynie na wzmocnienie odporności przedsiębiorstwa na wypadek wystąpienia epidemii chorób zakaźnych. Działaniem uzupełniającym jest zakup komputerów przenośnych dla pracowników firmy. Powyżej wymienione działania przyczynią się do realizacji celu głównego projektu. Wskaźniki rezultatu projektu: -liczba wprowadzonych innowacji procesowych – 1 Wskaźniki produktu projektu: -Liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie – 1 -Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje – 1 -Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje w związku z pandemią COVID-19 -1
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.