Zmiana realizacji procesu sprzedaży i obsługi klienta w firmy szkoleniowo - doradczej TECHPAL Sp. z o. o. w warunkach epidemii chorób zakaźnych oraz wzmocnienie odporności na wypadek wystąpienia kolejnych podobnych kryzysów poprzez wdrożenie systemu CRM w działalności usługowej.
SA.60012(2020/X) Celem projektu jest wzrost efektywności i optymalizacja procesu sprzedaży usług firmy szkoleniowo – doradczej poprzez wprowadzenie innowacji procesowej w postaci wdrożenia narzędzia do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Rozwiązanie wpłynie na wzmocnienie odporności przedsiębiorstwa na wypadek wystąpienia epidemii chorób zakaźnych. Działaniem uzupełniającym jest zakup komputerów przenośnych dla pracowników firmy. Powyżej wymienione działania przyczynią się do realizacji celu głównego projektu. Wskaźniki rezultatu projektu: -liczba wprowadzonych innowacji procesowych – 1 Wskaźniki produktu projektu: -Liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie – 1 -Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje – 1 -Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje w związku z pandemią COVID-19 -1
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.