Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie rozwiązań cyfrowych w Przedsiębiorstwie Rafał Wrochna Benefit, w celu usprawnienia i zabezpieczenia obiegu dokumentów oraz wzmocnienia odporności na wypadek kryzysów wywołanych stanem epidemii.

kategoria
nazwa beneficjenta
RAFAŁ WROCHNA BENEFIT
wartość projektu
300 000,00 zł
dofinansowanie z UE
222 330,00 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m. Radom
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Implementacja projektu umożliwi wdrożenie nowych rozwiązań cyfrowych w postaci oprogramowania do obiegu dokumentów wraz z niezbędną infrastrukturą, co przyczyni się do pokonania obecnych problemów firmy, wynikających zarówno z braku płynności procesów, związanych z obiegiem i przygotowaniem dokumentów, jak i przede wszystkim – ograniczeń związanych z pandemią. Do największych barier należą: – utrudniona komunikacja, – konieczność fizycznego kontaktu między pracownikami, poprzez przekierowywanie papierowych wersji dokumentów, co w przypadku jednego zarażonego pracownika zagraża zarażeniem pozostałych pracowników firmy, – papierowy przesył dokumentów, powodujący opóźnienia i braki w dokumentacji, – brak jednolitych form zestawień i raportów, – brak stałej kontroli pracowników w czasie realizowania przez nich poszczególnych zadań, – gromadzenie i konieczność porządkowania papierowych pism, – zbyt duża ilość czasu poświęcana na operowanie na papierowych formach dokumentacji, – dublowanie działań – spis danych w Excelu, a następnie ponowny rejestr w programie księgowym, – brak bezpieczeństwa danych – wszyscy pracownicy biura mają dostęp do dokumentacji, w tym do projektów, których nie koordynują, – duża ilość błędów obliczeniowych, spowodowanych czynnikiem ludzkim, co może generować błędy w księgowaniu oraz kary skarbowe, – ręczne, czasochłonne i często obarczone błędami archiwizowanie dokumentów, – brak kompatybilności z oprogramowaniem PCBiznes, – brak możliwości zabezpieczenia danych, w związku z obecnie obowiązującą zasadą RODO, – długa ścieżka fizycznego obiegu dokumentów pomiędzy pracownikami różnego szczebla. Wdrożenie innowacji cyfrowej w postaci dedykowanego oprogramowania, umożliwi zmiany w procesach świadczenia usług, stworzy warunki skutecznego funkcjonowania przedsiębiorstwa, przy jednoczesnym zachowaniu zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa i poufności powierzonych firmie danych.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.