Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Innowacyjna aplikacja do niwelowania negatywnych emocji pracowników i klientów centrów obsługi klienta, z wykorzystaniem technologii Voice AI i VR

kategoria
nazwa beneficjenta
HISHOO PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA
wartość projektu
8 926 734,70 zł
dofinansowanie z UE
6 231 080,00 zł
Województwo
pomorskie
Powiat
m. Gdynia
program
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
działanie
1.1. Ścieżka SMART
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie prac B+R, ukierunkowanych na opracowanie polskiej innowacyjnej aplikacji do niwelowania negatywnych emocji pracowników i klientów centrów obsługi klienta, z wykorzystaniem technologii AI i VR. Zakres projektu obejmuje realizację modułu B+R, w tym dwóch zadań: Zadanie 1- Opracowanie autorskich algorytmów wykrywania negatywnych emocji w głosie (badania przemysłowe, 12 miesięcy) Zadanie 2- Opracowanie autorskich algorytmów oceny dynamiki emocji w rozmowie i predykcji konfliktu w rozmowie na podstawie sygnału audio i adaptacja wypracowanych algorytmów dla wykrywania zbliżającego się konfliktu w rozmowach w call centre (prace rozwojowe, 12 miesięcy + 1 miesiąc na złożenie WOP końcowego). Rezultatem projektu będzie aplikacja do niwelowania negatywnych emocji pracowników i klientów centrów obsługi klienta, z wykorzystaniem technologii AI i VR, o następujących innowacyjnych funkcjonalnościach: 1. System monitoringu negatywnych emocji klienta i optymalizacji przebiegu interakcji w formie wskazówek dla agenta 2. Prezentacja wizualna emocji negatywnych oraz pewności deklaracji w rozmowie agenta z klientem za pomocą VR 3. Funkcja obiektywnego ostrzegania o zbliżającym się konflikcie. 4. Wieloczynnikowa ocena satysfakcji z rozmowy 5. Estymacja pewności odpowiedzi / deklaracji / intencji klienta call centre 6. Krótki czas trwania integracji z nową domeną 7. System informacji zarządczej w zakresie eliminacji negatywnych emocji 8. Gamifikacja dla agenta rozmów z klientami i zmniejszeniu negatywnych emocji Innowacyjny system zostanie zaoferowany w formie SAAS i On-premises. Odbiorcami końcowymi aplikacji będą Call Centra oraz przedsiębiorstwa i instytucje posiadające w strukturze organizacyjnej własne działy Call i Contact center (np. banki, windykatorzy).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.