Realizacja prac B+R w celu opracowania innowacji procesowej w postaci zautomatyzowanego systemu planowania kampanii influencer marketingu z wykorzystaniem algorytmów AI dla optymalizacji doboru influencerów i budżetu kampanii.
Przedmiotem projektu jest realizacja prac B+R w celu opracowania innowacji procesowej dotyczącej ulepszenia i automatyzacji procesu przygotowania kampanii influencer marketingu z uwzględnieniem briefu klienta i optymalizacji kosztów dzięki wykorzystaniu AI. Innowacja umożliwi automatyczną analizę danych z briefu klienta oraz dobór influencerów zgodnie z obiektywnymi kryteriami, co zapewni najwyższą skuteczność działań w porównaniu z efektami pracy ludzkiej. Potwierdza to m.in. literatura naukowa: – T. Davenport, A. Guha, D. Grewal, T. Bressgott “How artificial intelligence will change the future of marketing” (Journal of the Academy of Marketing Science), – L. Surya “ An Exploratory Study of AI and Big Data, and It’s Future in the United States” (International Journal of Creative Research Thoughts), – D. Santin, Francisco.J.Delgado, A. Valino “The measurement of technical efficiency: a neural network approach”( Taylor & Francis Online), – S. Verma, R. Sharma, S. Deb, D. Maitra “Artificial intelligence in marketing: Systematic review and future research direction”(International Journal of Information Management Data Insights), – S. Chintalapati, S. Kumar Pandey “Artificial intelligence in marketing: A systematic literature review ( International Journal of Market Research), – B. Vlacic, L. Corbo, S. Costa e Silva, M. Dabic „The evolving role of artificial intelligence in marketing: A review and research agenda ( Journal of Business Research). W naw. do literatury wnioski są następujące: 1. Sztuczna inteligencja (AI) może znacznie zwiększyć obiektywność procesu analizy danych i wyboru influencerów. Ludzie są podatni na różnego rodzaju uprzedzenia i emocje, które mogą wpływać na ich decyzje. Zastosowanie algorytmów AI eliminuje wpływ subiektywności na podejmowanie decyzji. Dzięki temu, analiza oparta na AI umożliwia bardziej obiektywne i precyzyjne oceny, co przekłada się na znaczącą poprawę jakości decyzji biznesowych i marketingowych (c.d. w komentarzu).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.