Oparty na wizji komputerowej, automatyczny system do odwzorowywania rozgrywek sportowych w silniku gier komputerowych za pomocą trójwymiarowej wizualizacji w celu budowy wirtualnej, sportowej, rozszerzonej rzeczywistości (VR/ AR/ metaverse) do wykorzystania w branży medialnej oraz analityki.
1. Wnioskodawca: Planowany projekt B+R zostanie zrealizowany przez ReSpo.Vision Sp. z o.o. (dalej: „Spółka”, „Wnioskodawca”, „ReSpo.Vision”). Spółka zatrudnia blisko 30 najlepszych specjalistów w zakresie wizji komputerowej, deep learningu oraz sztucznej inteligencji. Wnioskodawca w trakcie swojej działalności miał już okazję nawiązać współpracę z tak uznanymi firmami jak Liverpool, Paris Saint-Germain czy Tempus Ex Machina, współpracując nad innowatorskimi projektami wykorzystującymi technologię zczytywania obrazu meczowego i pozyskiwania automatycznie generowanych danych dopasowanych do potrzeb odbiorcy. 2. Zakres projektu i jego rezultaty Głównym celem projektu jest budowa systemu umożliwiającego generowanie na żywo rzeczywistych wizualizacji sportowych w silniku klasy UNREAL 5 na bazie nagrań video z jednej kamery. Rezultatem będzie system (software) pozwalający wirtualizować rzeczywiste wydarzenia sportowe, którego produktem będą wirtualne wersje meczów oraz ich fragmenty (wykorzystywane np. jako klipy, powtórki, itd.). Produkt wyznaczy nowe trendy w sposobie transmisji piłki nożnej, zapewniając unikalny poziom immersji. 2.1 Funkcje: wykorzystanie do: • celów analitycznych i szkoleniowych w organizacjach sportowych (drużynach, federacjach), dzięki zastosowaniu metod wizualizacji w celu ulepszania procesów treningowych, jak i skautingowych, • celów uatrakcyjnienia transmisji sportowych dzięki niedostępnym do tej pory wizualizacjom 3D i sposobom przedstawiania obrazu- media, działalność medialna klubów, komunikacja z kibicami 2.2 Korzyści: • uatrakcyjnienie sportowego przekazu wizualnego dającego możliwość odtwarzania powtórek najciekawszych zdarzeń meczowych z dowolnej perspektywy/ujęcia kamery, • przeżywanie emocji prosto z murawy swojego ulubionego klubu w formie live z wykorzystaniem narzędzi (hardware) np. typu headset stosowanych w środowisku metaverse. • podniesienie umiejętności zawodników oraz poprawa jakości gry i wyników drużyn
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.