Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Dalsza internacjonalizacja i promocja innowacyjnej marki żywności Feel FIT na świecie

kategoria
nazwa beneficjenta
Newtrition Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
wartość projektu
204 789,42 zł
dofinansowanie z UE
96 535,40 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m.st. Warszawa
program
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
działanie
2.25. Promocja marki innowacyjnych MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedmiotem projektu jest dalszy rozwój eksportu innowacyjnej marki Feel FIT w kontekście jej promocji na rynkach międzynarodowych. Newtrition działa w sektorze spożywczym. Firma prowadzi działalność eksportową od roku 2019, kiedy to eksport stanowił poniżej 10%, w roku 2021 wyniósł 38% , w roku 2022 52% natomiast prognoza na 2023 wynosi ponad 60%. Dzięki udziałowi w projekcie firma planuje umocnić swoją pozycję eksportową na świecie w szczególności na rynkach Europy i Azji w tym Azji Wschodniej i Południowej. Firma zamierza wziąć udział w dwóch wydarzeniach targowych ze stoiskiem narodowym jako wystawca SIALPARIS 2024 w Paryżu I Anuga 2025 w Kolonii, które są targami na których spotka się z Klientami jak i potencjalnymi Klientami z całego świata. Newtrition zaplanowała udział w 3 misjach w roku 2024 w Azji (Singapur, Bangkok) jak i w Europie Londynie, mając na względzie zdobycie nowych rynków. W roku 2025 firma zaplanowała udział w misji we Włoszech na targach Tuttofood w Mediolanie, które są wyjątkowym wydarzeniem dla żywności wysokiej jakości, premium, na które przyjeżdżają także kontrahenci z całego świata. Ponadto firma chce rozpocząć przygotowania do eksportu na rynek USA dlatego zaplanowała pierwszą misję do USA, która ma na celu pozyskanie kontraktu z Ameryki Północnej, Środkowej bądź Południowej. Dodatkowo firma planuje działania promocyjne w zakresie wzmocnienie pozycji eksportowej w Niemczech jak i Francji, Niemcy to bardzo ważny Klient w strukturze eksportu, z możliwością jego dalszego rozwoju. Eksport do Francji choć na razie mały to regularny i w oparciu o kampanie promocyjną jest możliwość jego dalszego rozwinięcia. Promocja będzie się odbywać na platformie Amazon skierowanej do konsumenta z wykorzystaniem narzędzi SEM oferowanych przez Amazon. W wyniku projektu firma uzyska co najmniej 7 nowych kontraktów i realizację celu ekspansji i zwiększenia przychodów z eksportu marki Feel FIT w 2025 r o 141 467 zł względem roku 2022 (1414670zł).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.