Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Rozwój e-usług publicznych w Krośnie

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Miasto Krosno
wartość projektu
2 318 484,75 zł
dofinansowanie z UE
1 820 104,79 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
m. Krosno
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przygotowanie zakresu projektu zostało poprzedzone analizą problemów i potrzeb w zakresie cyfryzacji, na podstawie której wytypowano zakres spraw i usług niezbędnych do realizacji w projekcie. Zakres ten określono na podstawie badań potrzeb interesariuszy końcowych projektu oraz zgłoszeń pracowników UM obsługujących te sprawy uwzględniając następujące parametry: częstotliwość występowania usług i oddane w badaniu głosy interesariuszy. Główne problemy: -niezadowalająca dostępność i jakość usług publicznych, -wydłużony okres realizacji spraw, zwiększona kosztochłonność ze względu na konieczność osobistych wizyt, -brak centralnego portalu świadczącego usługi publiczne w mieście, -niewystarczający poziom bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych, -niedoposażone stanowiska pracy w zakresie infrastruktury informatycznej koniecznej do nowych wdrożeń, -niejednorodne środowisko informatyczne, -ograniczony dostęp do informacji i dokumentacji będącej w posiadaniu miasta. Zidentyfikowane potrzeby: – udostępnienie większej ilości spraw i mat. do załatwienia/zapoznania się w formule on-line, – zakup sprzętu i oprogramowania, minimalizującego ryzyko utraty danych oraz umożliwienie ich szybkiego odtworzenia w przypadku ich utraty, a także zabezpieczenie środowiska stacji roboczych – wzmocnienie bezpieczeństwa świadczenia e-usług , – wprowadzenie systemów integrujących obecne używane systemy z nowymi modułami dziedzinowymi. Celem głównym projektu jest zapewnienie klientom Urzędu Miasta Krosna możliwości korzystania z wysokiej jakości elektronicznych usług publicznych. Osiągnięcie tego celu będzie możliwe poprzez realizację celów szczegółowych, takich jak: 1. Zapewnienie interesariuszom e-usług (w tym mieszkańcom, przedsiębiorcom) e-usług na 3, 4 i 5 poziomie dojrzałości, informacji zawartych w rejestrach dziedzinowych oraz promocja zbudowanych rozwiązań elektronicznych. 2. Zapewnienie interoperacyjności, gromadzenia i wymiany danych poprzez modernizację i rozbudowę systemó

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.