Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Przyjazny e-urząd w Cieszanowie

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Cieszanów
wartość projektu
6 431 824,61 zł
dofinansowanie z UE
5 396 533,47 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
lubaczowski
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Projekt Przyjazny e-urząd w Cieszanowie, realizowany przez Gminę Cieszanów zostało opracowany przy współudziale mieszkanek mieszkańców gminy i jest ukierunkowany na rozwiązanie wskazanych w wywiadach z nimi problemów. Projekt zakłada uruchomienie nowych (19 szt., opisanych w Zał. Nr 2 do wniosku) e-Usług, które uzupełnią gamę już realizowanych przez Urząd e-Usług (uruchomionych w ramach realizacji projektu: Poprawa funkcjonalności i dojrzałości e-usług oraz udostępniania zasobów cyfrowych Gmin: Cieszanów, Jarosław, Grodzisko Dolne). Konieczność realizacji projektu została uwidoczniona szczególnie w okresie pandemii Covid 19, gdy mieszkańcy nie mogli załatwić części spraw Urzędowych. Głównym celem jest stworzenie nowoczesnej platformy elektronicznej, która umożliwi mieszkańcom/kom gminy dostęp do różnych usług publicznych za pomocą Internetu (w tym względzie na platformie dostępne będą e-Usługi nowe oraz wcześniej uruchomione lub uruchamiane w przyszłości). Beneficjentami projektu będą mieszkanki/ńcy Gminy Cieszanów (bezpośredni) i pracownicy/czki Urzędu (pośredni) dzięki ukierunkowaniu e-Usług właśnie na nich. Problemy i potrzeby zdiagnozowane w ramach wywiadów z: Mieszkankami/cami: Słaba wydajność obsługi i kolejki: w związku z brakiem możliwości załatwienia części spraw elektronicznie i ich okresowością tworzą się kolejki do różnych referatów w danym okresie. Zdiagnozowany problem potęguje również papierowa droga obiegu dokumentacji Urzędowej – jest to rozwiązanie wysoce nieergonomiczne. Ograniczony dostęp do usług. Pomimo realizacji wcześniejszego projektu, w dalszym ciągu część usług wymaga osobistego stawiennictwa w Urzędzie. Większość procesów administracyjnych w gminie jest opartych na papierowych dokumentach, co utrudnia ich monitorowanie i kontrolę. Uruchomienie e-Usług publicznych przyczyni się do zwiększenia przejrzystości działań, umożliwiając mieszkańcom/kom monitorowanie postępów i statusów swoich spraw. Brak elektronicznej komunikacji na linii Gmina

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.