Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie e-usług w Gminie Narol

kategoria
nazwa beneficjenta
Gmina Narol
wartość projektu
6 583 947,96 zł
dofinansowanie z UE
5 580 594,85 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
lubaczowski
program
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
działanie
1.2. Cyfryzacja
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Realizacja projektu przez Gminę Narol jest odpowiedzią na potrzeby jej mieszkańców/nek. W chwili obecnej Gmina świadczy e-Usług w ograniczonym zakresie dzięki realizacji projektu: Cyfrowy Urząd, e Usługi w gminach Powiatu Lubaczowskiego. Ich niewystarczający zakres i ilość był szczególnie widoczny w dobie pandemii Covid 19. Projekt wdrożenia kolejnych e-usług dla gminy Narol ma na celu stworzenie nowoczesnej platformy elektronicznej, która umożliwi mieszkańcom/kom gminy dostęp do nowoczesnych usług publicznych za pomocą Internetu. Celem jest poprawa jakości obsługi obywateli/ek, usprawnienie procesów administracyjnych oraz zwiększenie efektywności i transparentności działań gminy. Problemy i potrzeby zdiagnozowane wśród pracowników/czek i obywateli/ek: 1. Brak wydajności i kolejki: Tradycyjne usługi publiczne często generują długie kolejki i opóźnienia, co prowadzi do frustracji mieszkańców. Istnieje potrzeba wprowadzenia elektronicznych usług oraz udoskonalić dotychczasowe procedury, aby skrócić czas oczekiwania i zwiększyć wydajność obsługi. 2. Ograniczony dostęp do usług: Niektóre usługi publiczne są dostępne tylko w określonych godzinach lub miejscach, co utrudnia mieszkańcom/kom korzystanie z nich. Wprowadzenie nowych e-usług umożliwi dostęp do nich 24/7, z dowolnego miejsca. 3. Brak transparentności: Wiele procesów administracyjnych w gminie jest nadal opartych na tradycyjnych, papierowych dokumentach, co utrudnia ich monitorowanie i kontrolę. Elektroniczne usługi publiczne przyczynią się do zwiększenia przejrzystości działań, umożliwiając mieszkańcom/kom monitorowanie postępów i statusów swoich spraw. 4. Niski wskaźnik dwustronnej elektronicznej komunikacji na linii Gmina-Obywatel/ka oraz różnorodność systemów do załatwiania spraw urzędowych. 5. Brak wystarczającej integracji systemów dziedzinowych, co utrudnia sprawne załatwianie spraw oraz częściowo przestarzała infrastruktura IT. Cele projektu: 1. Ułatwienie dostępu do usług: Poprzez wdrożenie platformy

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.