Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie potencjału administracyjnego Biura Stowarzyszenia WŁOF - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka-etap I

kategoria
nazwa beneficjenta
Stowarzyszenie WŁOF-Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka
wartość projektu
677 684,10 zł
dofinansowanie z UE
576 031,48 zł
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
m. Włocławek
program
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
działanie
5.11. WSPARCIE ADMINISTRACYJNE GMIN ZITY REGIONALNE
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Potrzeba realizacji projektu została określona w Strategii Terytorialnej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka.W związku z tym, iż niezbędnym elementem skutecznej i efektywnej realizacji zadań związanych z opracowaniem i wdrożeniem Strategii Terytorianej jest odpowiednio przygotowany zespół kadrowo-administracyjny obsługujący zawiązane Partnerstwo,istnieje potrzeba wsparcia finansowego dla tych jednostek,którym zostały powierzone zadania związane z prowadzeniem Polityki terytorialnej na terenie wyodrębnionego obszaru. Projekt będzie polegał na wsparciu zdolności administracyjnej Biura Stowarzyszenia WŁOF-Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka oraz będzie służył zapewnieniu obsługi instrumentów terytorialnych w zakresie m.in.:zatrudnienia pracowników Biura Stowarzyszenia WŁOF, zakupu materiałów biurowych dla bieżącej obsługi Biura Stowarzyszenia, wyposażenia Biura oraz stanowisk pracy.Zakres projektu obejmuje:Zadanie 1.Wsparcie funkcjonowania Biura Stowarzyszenia WŁOF,w tym:1.1Koszty utrzymania Biura: wynajem pomieszczenia,opłaty za energie elektryczną i co,zakup materiałów biurowych,zakup usług pocztowych,zakup art.spożywczych,1.2 Wynagrodzenia pracowników na stanowiskach: Dyrektor Biura wraz z dodatkiem specjalnym za koordynowanie projektu, Inspektor ds.koordynowania strategii i projektów, Inspektor ds.projektów i administracyjno-biurowych, Zadanie 2.Promocja projektu,w tym wykonanie plakatu(tabliczki), Zadanie 3.Zakup sprzętu i wyposażenia,w tym: zakup 3 szt. komputerów z oprogramowaniem; zakup mebli biurowych (biurka-3szt.,szafki pod biurka–3szt.,regał na dokumenty-2szt.,szafki na dokumenty-3szt.,krzesła-5szt.,wieszak na ubrania-1szt.);zakup urządzenia wielofunckynego-kserokopiarka-1 szt. Celem projektu jest stworzenie i utrzymanie odpowiednich warunków pracy oraz zatrudnienie wykwalifikowanych pracowników, gwarantujących skuteczne wykonywanie obowiązków związanych z realizacją Polityki Terytorialnej. W ramach proj

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.