Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Koszty funkcjonowania Departamentu Rozwoju Obszarów Wiejskich realizującego zadnia w ramach kontynuacji prac wdrożeniowych PO Rybactwo i Morze na lata 2014-2020 wypłacone w roku 2024.

kategoria
nazwa beneficjenta
Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego
wartość projektu
23 779,89 zł
dofinansowanie z UE
16 645,92 zł
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
m. Toruń
program
Fundusze Europejskie dla Rybactwa
działanie
5.1. Wsparcie administracji i ewaluacja / Zapewnienie skutecznego systemu informacji i promocji programu oraz realizowanych w jego ramach instrumentów
fundusz
Europejski Fundusz Morski, Rybacki i Akwakultury
perspektywa
2021 - 2027

W ramach projektu będą finansowane koszty najmu i utrzymania pomieszczeń biurowych, podróży służbowych i podnoszenia kwalifikacji pracowników oraz zakup usług i produktów na potrzeby komórki zatrudniającej pracowników zaangażowanych w prace na rzecz kontynuacji prac wdrożeniowych PO Rybactwo i Morze 2014-2020 zapewniając tym samym sprawne wykonywanie powierzonych zadań. Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich w związku z brakiem wolnych pomieszczeń należących do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, wynajmuje pomieszczenia zlokalizowane przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 73. Pracownicy departamentu zajmują się wdrażaniem dwóch programów: PROW 2014-2020 oraz kontynuacją wdrażania programu Rybactwo i Morze 2014-2020. Koszty związane z wynajmem i utrzymaniem pomieszczeń są rozliczane pomiędzy pomoc techniczną obu programów zgodnie z zaangażowaniem czynnych pracowników we wdrażanie programów w poszczególnych miesiącach. Ponadto w niniejszym wniosku zostały uwzględnione następujące koszty ponoszone w Departamencie Rozwoju Obszarów Wiejskich w związku z kontynuacją prac wdrożeniowych PO Rybactwo i Morze oraz pomocy technicznej FEdR: -obsługi prawnej świadczonej przez kancelarię prawną, która w każdym miesiącu, w sprawozdaniu do rachunku określa procent prac wykonanych w ramach wdrażanych w departamencie programów, -usługi sprzątania pomieszczeń świadczonej na podstawie umowy zlecenia z osobą fizyczną, -zakupu środków czystości, -zakupu materiałów biurowych i innych niezbędnych do wykonywania pracy typu: pieczątki, dyski itp, -okresowych przeglądów, konserwacji i naprawy sprzętu biurowego, w szczególności urządzeń wielofunkcyjnych, -zakupu usług pocztowych -przeglądu, utrzymania, napraw i zakupu paliwa do samochodu służbowego wykorzystywanego wyłącznie na cele związane w kontynuacją prac wdrożeniowych PO Rybactwo i Morze 2014-2020 -koszt utrzymania ekspresu do kawy (środki do odkamienienia i czyszczenia oraz kawy), -koszt użytkowania telefonów stacjonarn

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.