Promocja markowych produktów turystycznych Dolnego Śląska
Hasło dziewięciomiesięcznej kampanii promującej atrakcje Dolnego Śląska brzmiało „To je výborné! Das ist super! Dolny Śląsk”. Celem było zwiększenie ruchu turystycznego przez wypromowanie ośmiu markowych produktów turystycznych oraz zbudowanie świadomości marki regionu, m.in. przez stworzenie logo i zaistnienie w mediach.
Trwałym efektem projektu jest wprowadzenie i utrwalenie ośmiu kierunków ruchu turystycznego w ramach programów: „Karkonosze i turystyka aktywna”, „Pałace, zamki i dziedzictwo kultury Dolnego Śląska”, „Uzdrowiska dolnośląskie”, „Cystersi na Dolnym Śląsku i turystyka pielgrzymkowa”, „Dolnośląskie podziemia i fortyfikacje militarne”, „Agro- i ekoturystyka dolnośląska”, „Turystyka weekendowa” oraz „Turystyka biznesowa i konferencyjno-kongresowa”.
Kampania skierowana była głównie do odbiorcy krajowego, ale wielojęzyczne hasło reklamowe dawało szansę zetknięcia się z ofertą również turyście zagranicznemu. 120 emisji 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 510 billboardów w ośmiu największych miastach Polski, reklama w pociągach Intercity i na promach płynących do Skandynawii, reklama bannerowa na znanych polskich portalach internetowych, udział w prestiżowych międzynarodowych targach turystycznych, 13 wizyt studyjnych z udziałem ponad 120 dziennikarzy i touroperatorów z kraju i zagranicy, stworzenie interaktywnego serwisu internetowego www.turystyka.dolnyslask.pl w sześciu wersjach językowych, publikacje reklam w opiniotwórczych tytułach prasy krajowej i zagranicznej oraz w czasopismach linii lotniczych, 300 tysięcy egzemplarzy folderów, 50 tysięcy egzemplarzy prezentacji multimedialnej, mapy, informator, drobne materiały promocyjne w pięciu wersjach językowych – tak szeroko zakrojona akcja promocyjna zagwarantowała sukces przedsięwzięcia.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.