Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie"
Cele projektu
– zwiększenie konkurencyjności polskich portów morskich w regionie Morza Bałtyckiego,
– wzrost sprawności i bezpieczeństwa żeglugi na Martwej Wiśle i ujściowym odcinku Motławy,
– umożliwienie rozwoju Portu i zainwestowania całej dzielnicy portowo-przemysłowej Gdańska,
– przeciwdziałanie dekapitalizacji nabrzeży i eliminacja zagrożenia katastrofami budowlanymi.W efekcie realizacji projektu: – wybudowano tor wodny: długość: 6 592 m, głębokość: -7,0 m, szerokość: 60 m, – przebudowano i obudowano brzegi Kanału Płonie do 51 m i pogłębienie do rzędnej -7,0 m, lewy brzeg 761,8 m, prawy brzeg 363,2 m, – przebudowano Nabrzeże Szyprów – nabrzeże skarpowe o długości 159 m oraz nabrzeże oczepowe o długości 266,30 m (w sumie 425,30 m), – przebudowano Nabrzeże Motławy – odcinki od I do VII, – przebudowano i wyremontowano Nabrzeże Wyspy Ołowianka – przebudowane i wyremontowane zostały odcinki 0-I, 0-II, 0-III, 0-IV, XII, XIII, XIV.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.