Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie"
Cele projektu
– zwiększenie konkurencyjności polskich portów morskich w regionie Morza Bałtyckiego,
– wzrost sprawności i bezpieczeństwa żeglugi na Martwej Wiśle i ujściowym odcinku Motławy,
– umożliwienie rozwoju Portu i zainwestowania całej dzielnicy portowo-przemysłowej Gdańska,
– przeciwdziałanie dekapitalizacji nabrzeży i eliminacja zagrożenia katastrofami budowlanymi.W efekcie realizacji projektu: – wybudowano tor wodny: długość: 6 592 m, głębokość: -7,0 m, szerokość: 60 m, – przebudowano i obudowano brzegi Kanału Płonie do 51 m i pogłębienie do rzędnej -7,0 m, lewy brzeg 761,8 m, prawy brzeg 363,2 m, – przebudowano Nabrzeże Szyprów – nabrzeże skarpowe o długości 159 m oraz nabrzeże oczepowe o długości 266,30 m (w sumie 425,30 m), – przebudowano Nabrzeże Motławy – odcinki od I do VII, – przebudowano i wyremontowano Nabrzeże Wyspy Ołowianka – przebudowane i wyremontowane zostały odcinki 0-I, 0-II, 0-III, 0-IV, XII, XIII, XIV.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.