„CherryStream” - inteligentny system wspierający powstawanie gier umożliwiających interakcję pomiędzy streamerem, publicznością a środowiskiem gry.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014),Celem Projektu jest opracowanie kompleksowego systemu do produkcji gier wideo umożliwiających interakcję pomiędzy streamerem, publicznością oraz środowiskiem gry. W skład systemu wejdą: – narzędzia SDK pozwalające deweloperom gier implementować elementy umożliwiające ingerencję publiczności w świat gry oraz komunikację pomiędzy streamerem a publicznością, – aplikacje klienckie pozwalające streamerowi i publiczności na wzajemną komunikację, – system wykorzystujący algorytmy maszynowego uczenia, który pozwoli na obsługę rozgrywki poprzez dostosowywanie możliwości ingerencji publiczności w środowisko gry na podstawie takich czynników jak: zaangażowanie publiczności, płynność rozgrywki, współpraca pomiędzy streamerem i publicznością oraz poziom umiejętności gracza, udostępniany w chmurze obliczeniowej, – system pozwalający na udzielanie przez widzów warunkowych donacji uzależnionych od spełniania przez streamera celów wyznaczonych przez publiczność lub jego postępów w grze. Opracowanie przedmiotowego systemu Spółka planuje przeprowadzić w drodze prac B+R, w szczególności w zakresie algorytmiki. Dla prawidłowego funkcjonowania i uzyskania pożądanych funkcjonalności konieczne będzie przeprowadzenie badań prowadzących do opracowania algorytmów analizujących dane kreowane przez grę oraz przez publiczność korzystającą z aplikacji typu klient, tak aby możliwe było zbalansowanie aktywności publiczności i płynności rozgrywki oraz odpowiednie kolejkowanie komend wydawanych przez publiczność, aby zachowany pozostał realny wpływ publiczności na rozgrywkę w czasie rzeczywistym. Planowane do opracowania celowe mechanizmy uczenia maszynowego będą analizowały przesyłane dane w chmurze dost
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.