Rozwój działalności eksportowej Przedsiębiorstwa SOBUSIAK YACHT YARD - wypromowanie produktów branży jachtów i łodzi rekreacyjnych za granicą.
Zakres projektu:
Sobusiak Yacht Yard zajmuje się produkcją i budową jachtów żaglowych typu Focus 800 oraz Focus 730.
Projekt dotyczy uczestnictwa firmy w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowym programie promocji branży jachtów i łodzi rekreacyjnych w celu promowania produktów, które mają szansę stać się rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz w celu promowania Marki Polskiej Gospodarki. Przedmiot projektu dotyczył promocji produkowanych łodzi wycieczkowych i sportowych. Realizacja projektu miała doprowadzić do rozwoju działalności eksportowej i wzrostu konkurencyjności SOBUSIAK YACHT YARD.
Projekt polegał na realizacji następujących zadań:
- ealizacji działań informacyjno–promocyjnych
- udział w targach Salone Nautico Internazionale di Genova Włochy 2016
- udział w targach Salone Nautico Internazionale di Genova Włochy 2017
- udział w targach Boot Dusseldorf Niemcy 2018
- udział w indywidualnej misji wyjazdowej Turcja 2018
- zakup usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek perspektywiczny Norwegia (baza danych określająca potencjalnych partnerów na rynku norweskim) 2018
- udział w indywidualnej misji wyjazdowej Norwegia 2018
- udział w targach Bater I sjoen Oslo Norwegia 2018
- udział w targach Salone Nautico Internazionale di Genova Włochy 2018
- udział w targach Boot Dusseldorf Niemcy 2019
- udział w indywidualnej misji wyjazdowej Turcja 2019
- udział w indywidualnej misji wyjazdowej Rosja 2019
Firma wzięła udział w 6 imprezach targowo-wystawienniczych, przy czym 3 z tych targów stanowiły imprezy, w ramach których zostało zorganizowane narodowe stoisko informacyjne. Pozaunijne rynki perspektywiczne w projekcie: Norwegia, Turcja, Rosja.
Ponadto firma:
- zakupiła usługę doradczą (baza danych Norwegia)
- zrealizowała 4 zadania fakultatywne (4 misje wyjazdowe na pozaunijne rynki perspektywiczne)
- zrealizowała 1 działanie fakultatywne uzupełniające (działania informacyjno-promocyjne)
Cele projektu:
Celem projektu był rozwój działalności eksportowej firmy oraz wypromowanie produktów branży jachtów i łodzi rekreacyjnych za granicą poprzez udział w imprezach targowo-wystawienniczych i misjach wyjazdowych.
Znaczenie projektu:
Dzięki realizacji projektu firma mogła zaprezentować swoje produkty zagranicą, wrosła rozpoznawalność marki Sobusiak Yacht Yard, udział w targach i misjach wyjazdowych przyczynił się do nawiązania nowych kontaktów handlowych oraz promocję Marki polskiej Gospodarki.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.