Promocja oferty produktowej SUMI szansą na wzmocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 W ramach projektu (Branżowy Program Promocji – branża sprzętu medycznego) zamierzamy wziąć udział w 12 działaniach promocyjnych: w 8 imprezach targowych w charakterze wystawcy na rynkach perspektywicznych (podstawowy – Brazylia, dodatkowe – ZEA, Kazachstan, Iran, Niemcy), w 1 misji wyjazdowej odbywającej się podczas targów (rynek perspektywiczny – Brazylia), zamierzamy zlecić jedna usługę doradcza – przygotowanie strategii wejścia na rynek perspektywiczny (Brazylia), 1 szkoleniu z zakresu umiędzynarodowienia naszej firmy oraz w 1 działaniu polegającym na przygotowaniu materiałów informacyjno – promocyjnych. Targi są jednym z najefektywniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego i są najskuteczniejszą formą na pozyskanie kontaktów handlowych. Targi wyznaczają tendencje rynkowe. Stwarzają możliwość odbycia bardzo dużej ilości (nawet kilkanaście) spotkań dziennie z potencjalnymi kontrahentami, co jest niemożliwe w żadnej innej formie w tak krótkim czasie. Realizacja projektu zostanie sfinansowana ze środków własnych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.