Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Efektywne rozwiązania w zakresie zarządzania usługami dziedzinowymi w samorzadach w województwie lubelskim i podkarpackim

kategoria
nazwa beneficjenta
FUNDACJA INICJATYW MENEDŻERSKICH
wartość projektu
1 102 766,40 zł
dofinansowanie z UE
917 294,40 zł
Województwo
lubelskie
podkarpackie
Powiat
leżajski
łęczyński
łukowski
przeworski
puławski
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Celem głównym projektu jest zwiększenie efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarze obsługi podatkowej i optymalizacji wykorzystania gminnych nieruchomości w 6 samorządach województwa lubelskiego i podkarpackiego do XI 2019 roku.Główne rezultaty to :-poprawa jakości obsługi przedsiębiorców w 6 jst w woj.lubelskim i podkarpackim poprzez wdrożenie elektronicznych systemów obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i systemu oceny zadowolenia,- racjonalne wykorzystanie zasobów nieruchomościowych poprzez zastosowanie algorytmu zarządzania nieruchomościami,- przygotowanie merytoryczne pracowników samorządu do efektywnego zarządzania obsługą podatkową i nieruchomościami,- optymalizacja decyzji dot. ulg i zwolnień podatkowychGrupę docelową w wymiarze instytucjonalnym stanowić będą : UG Tryńcza, UG Leżajsk, UM Leżajsk , UG Cyców, UG Żyrzyn i UG Adamów. W wymiarze personalnym grupa docelowa to :- kadra kier. z w/w samorządów- pracownicy z w/w samorządów zajmujący się obsługą podatkową, odpowiedzialni za obszar gospodarowania nieruchomościami, współpracę z podmiotami gospodarczymi, informatycy- pracownicy gminnych zakładów komunalnychDla każdej jst przewidziano zg.z kryterium dostępu nast. obszary wsparcia:a) podatki i opłaty lokalne ( każda z 6 jst zostanie objęta 3 zadaniami : elektronizacja procesu obsługi podatkowej, doskonalenie kompetencji kadr poprzez szkolenia,wdrażanie rozwiązań zarządczych poprzez opracowanie i wdrożenie symulatora ulg i podatków oraz systemu oceny zadowolenia)b) zarządzanie nieruchomościami (każda jst zostanie objęta 3 zadaniami:wdrożenie narzędzi elektronicznych poprawiajacych m.in dostęp do informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych, doskonalenie kompetencji kadr poprzez szkolenia, wdrożenie rozwiązań zarządczych poprzez opracowanie strategii zarządzania nieruchomościami (plany wykorzystania zasobów nieruchomości) i zastosowanie algorytmu oraz opracowanie i wdrożenie systemu oceny zadowolenia klienta)

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.