Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Sprawność - kompetencja - satysfakcja - wysoka jakość obsługi klienta w pięciu JST z regionu płockiego i gostynińskiego

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA MIASTO PŁOCK
wartość projektu
1 192 900,80 zł
dofinansowanie z UE
1 005 376,80 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
gostyniński
m. Płock
płocki
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Głównym celem projektu pn. „Sprawność – kompetencja – satysfakcja – wysoka jakość obsługi klienta w pięciu JST z regionu płockiego i gostynińskiego” jest modernizacja i podniesienie efektywności procesów świadczenia usług oraz poprawa jakości obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców, w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego z regionu płockiego i gostynińskiego, w okresie 21 miesięcy realizacji projektu. Liderem projektu jest Gmina Miasto Płock, a partnerami Powiat Gostyniński, Miasto Gostynin, Miasto i Gmina Gąbin oraz Gmina Stara Biała. Ww. JST stanowią grupę docelową projektu wraz z 300 pracownikami zatrudnionymi w urzędach partnerów w rozumieniu ust. z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Projekt obejmuje szereg działań zmierzających do osiągnięcia celu głównego, w tym: 1. Wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi klienta i monitorowania satysfakcji klientów, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi przedsiębiorczy w obszarze podatków, opłat lokalnych i nieruchomości – zadanie realizowane przez wszystkich partnerów. 2. Wdrożenie systemów dziedzinowych i usprawnień elektronicznych w obszarze podatków i opłat lokalnych w celu elektronizacji procesu świadczenia usług i poprawy jakości obsługi klienta – potrzebę realizacji zadania zdiagnozowano w Powiecie Gostynińskim i Mieście i Gminie Gąbin. 3. Opracowanie planu gospodarowania nieruchomościami dla Gminy Miasta Płocka. 4. Doskonalenie kompetencji kadr samorządowych poprzez realizację szkoleń i studiów podyplomowych – zadanie realizowane przez wszystkich partnerów. 5. Uruchomienie w urzędach partnerów punktów potwierdzania profilu zaufanego, za wyjątkiem Płocka. Realizacja projektu pozwoli na wdrożenie u członków partnerstwa rozwiązań usprawniających pracę urzędów w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców oraz w obszarze zarządzania nieruchomościami.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.