Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Urząd otwarty na rozwój i współpracę z przedsiębiorcami

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA DĄBIE
wartość projektu
1 599 900,00 zł
dofinansowanie z UE
1 348 395,72 zł
Województwo
pomorskie
wielkopolskie
Powiat
bytowski
kaliski
kolski
koniński
obornicki
ostrowski (wielkopolskie)
poznański
średzki (wielkopolskie)
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest podniesienie jakości usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej świadczonych przez Gminę Dąbie, Gminę Kazimierz Biskupi, Gminę Suchy Las, Gminę Oborniki, Gminę Przygodzice, Gminę Stawiszyn, Gminę Środa Wielkopolska, Gminę Borzytuchom,poprzez wdrożenie w tych JST rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami w obszarach: podatki i opłaty lokalne oraz zarządzanie nieruchomościami. Grupa docelowa–8 urzędów JST wskazanych powyżej oraz ich pracownicy z wydziałów wykonujący zadania z zakresu obsługi podatkowej przedsiębiorców i z zakresu zarządzania nieruchomościami (109 os.) Projekt realizowany będzie w ramach 6 zadań: 1.Elektronizacja procesu obsługi podatkowej,automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 8 urzędach JST 2.Doskonalenie kompetencji kadr 8 JST w zakresie m.in.obsługi podatkowej,stosowania narzędzi elektronicznych,obsługi klienta,zarządzania satysfakcją,orzecznictwa 3.Wdrażanie rozwiązań zarządczych w urzędach 7 JST poprawiających jakość obsługi podatkowej przedsiębiorców w szczególności w zakresie: zarządzania satysfakcją klienta,zarządzania procesowego,dostępu do informacji publicznej 4.Wsparcie 8 JST w zakresie ,,,elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości 5.Doskonalenie kompetencji kadr 8 JST m.in.w zakresie zarządzania samorządowym zasobem nieruchomości,,obsługi klienta,zarządzania satysfakcją,orzecznictwa; 6.Wdrażanie rozwiązań poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje,a także poprawa obsługi klienta z wykorzystaniem m.in.narzędzi zarządzania satysfakcją w 7 JST. Główne rezultaty projektu: -Liczba JST,które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców–8 -Liczba JST,które wdrożyły rozwiąz

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.