Strategia rozwoju usług online na rynki międzynarodowe szansą na rozwój firmy ProContact
Przedmiotem niniejszego projektu jest stworzenie kompleksowej strategii rozwoju firmy ProContact na rynkach międzynarodowych w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej zarówno wśród ewentualnych konkurentów krajowych jak i działających w branży podmiotów zagranicznych. Stworzona w ramach tego projektu strategia będzie miała na celu: -dobór szeroko rozumianych działań marketingowych do specyfiki rynków docelowych, -dostosowanie działań na rynkach zagranicznych do tamtejszych wymogów prawnych, -zaplanowanie działań w odniesieniu do pozyskiwania nowych klientów zagranicznych, -zaplanowanie działań związanych z wewnętrzną organizacją firmy ProContact w obliczu rozwoju na rynkach międzynarodowych (w tym szkolenia personelu, kierunek rozwoju zespołu, stworzenie nowych stanowisk, plan i zasady rekrutacji nowych pracowników). Cel projektu, czyli stworzenie wyżej opisanej strategii, osiągnięty zostanie przy współpracy wnioskodawcy, jego zespołu i firmy doradczej, która natomiast będzie współpracować z prawnikami, agencjami marketingowymi, międzynarodowymi izbami przemysłowo-handlowymi działającymi w Polsce.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.