Strategia rozwoju usług online na rynki międzynarodowe szansą na rozwój firmy ProContact
Przedmiotem niniejszego projektu jest stworzenie kompleksowej strategii rozwoju firmy ProContact na rynkach międzynarodowych w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej zarówno wśród ewentualnych konkurentów krajowych jak i działających w branży podmiotów zagranicznych. Stworzona w ramach tego projektu strategia będzie miała na celu: -dobór szeroko rozumianych działań marketingowych do specyfiki rynków docelowych, -dostosowanie działań na rynkach zagranicznych do tamtejszych wymogów prawnych, -zaplanowanie działań w odniesieniu do pozyskiwania nowych klientów zagranicznych, -zaplanowanie działań związanych z wewnętrzną organizacją firmy ProContact w obliczu rozwoju na rynkach międzynarodowych (w tym szkolenia personelu, kierunek rozwoju zespołu, stworzenie nowych stanowisk, plan i zasady rekrutacji nowych pracowników). Cel projektu, czyli stworzenie wyżej opisanej strategii, osiągnięty zostanie przy współpracy wnioskodawcy, jego zespołu i firmy doradczej, która natomiast będzie współpracować z prawnikami, agencjami marketingowymi, międzynarodowymi izbami przemysłowo-handlowymi działającymi w Polsce.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.