Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

TWORZENIE I WDROŻENIE INTERAKTYWNYCH USŁUG ADMINISTRACJI ELEKTRONICZNEJ W INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH I POWIĄZANEGO Z NIMI ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW W GMINIE ŚWIDNICA

nazwa beneficjenta
GMINA ŚWIDNICA
wartość projektu
511 035,82 zł
dofinansowanie z UE
397 843,81 zł
Województwo
lubuskie
Powiat
zielonogórski
program
Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
działanie
2.1. Rozwój społeczeństwa informacyjnego
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest wzmocnienie komunikacji elektronicznej z klientami urzędu (osobami fizycznym i przedsiębiorcami)poprzez wdrożenie nowych e-usług dla mieszkańców gminy Świdnica oraz szeroka promocja e-usług publicznych, zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz uzupełnienie braków w infrastrukturze(wyposażenie,oprogramowanie,dostosowanie serwerowni,zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych.Projekt będzie realizowany w Urzędzie Gminy oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Świdnica. W ramach projektu zostaną wdrożone i udostępnione on-line 7 e-usług o 5 stopniu dojrzałości w zakresie udostępniania informacji i są to: zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,leśnego i rolnego osób fizycznych,zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,leśnego i rolnego osób prawnych, zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu, zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych, zobowiązania z tytułu dostawy wody i odprowadzania ścieków, zobowiązania z tytułu dzierżawy, zobowiązania z tytułu użytkowania wieczystego. Ponadto zostanie utworzona platforma Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta dla mieszkańców i interesantów gminy Świdnica,która będzie obsługiwać udostępnione e-usługi.Dzięki platformie każdy interesant będzie mógł zalogować się za pośrednictwem profilu zaufanego e-PUAP i będzie miał wgląd do swoich danych zgromadzonych w bazie danych systemów dziedzinowych. Platforma będzie umożliwiała realizację płatności za wybrane zobowiązania przez internet, a także moduł informowania poprzez spersonalizowane komunikaty SMS. Będzie można informować interesantów np.o decyzji podatkowej, zaległościach, terminach płatności. Wdrożony zostanie również nowy Biuletyn Informacji Publicznej zintegrowany z systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją. Dla poprawy funkcjonowania samorządu oraz zwiększenia wydajności pracy dostarczony zostanie i wdrożony broker integrujący tzw.Portal Wymiany Informacji Pomiędzy Jednostkami. […]

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.