Wdrożenie e-usług oraz Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w KiMed oraz w podmiotach partnerskich
W ramach projektu wdrożona zostanie platforma informatyczna oferująca funkcjonalności i e-usługi na 4 oraz 5 poziomie dojrzałości. Projekt realizowany będzie przez 6 podmiotów leczniczych (Lider (NZOZ KIMED i Centrum Rehabilitacji KIMED Filia Mokotów) oraz 4 Partnerów) świadczących usługi w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia. Wdrożony system pozwoli na prowadzenie usług zgodnych z przepisami prawa dotyczącymi interoperacyjności, bezpieczeństwa oraz standardu dostępu dla niepełnosprawnych. W wyniku realizacji Projektu, podmioty biorące w nim udział zwiększą dostęp społeczeństwa do usług świadczonych drogą elektroniczną, zgodnych z obowiązującym prawodawstwem. Rezultatem projektu będzie zwiększenie dostępu do usług medycznych, poprawa jakości i bezpieczeństwa ich świadczenia, a także wyrównanie szans w dostępie do e-usług medycznych oferowanych pacjentom przez Wnioskodawcę oraz Partnerów. W efekcie zwiększy się jakość dostarczanych informacji oraz skróci czas załatwiania spraw, zmniejszy poziom obciążeń biurokratycznych oraz kosztów świadczenia usług.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.