Wdrożenie e-usług oraz Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w KiMed oraz w podmiotach partnerskich
W ramach projektu wdrożona zostanie platforma informatyczna oferująca funkcjonalności i e-usługi na 4 oraz 5 poziomie dojrzałości. Projekt realizowany będzie przez 6 podmiotów leczniczych (Lider (NZOZ KIMED i Centrum Rehabilitacji KIMED Filia Mokotów) oraz 4 Partnerów) świadczących usługi w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia. Wdrożony system pozwoli na prowadzenie usług zgodnych z przepisami prawa dotyczącymi interoperacyjności, bezpieczeństwa oraz standardu dostępu dla niepełnosprawnych. W wyniku realizacji Projektu, podmioty biorące w nim udział zwiększą dostęp społeczeństwa do usług świadczonych drogą elektroniczną, zgodnych z obowiązującym prawodawstwem. Rezultatem projektu będzie zwiększenie dostępu do usług medycznych, poprawa jakości i bezpieczeństwa ich świadczenia, a także wyrównanie szans w dostępie do e-usług medycznych oferowanych pacjentom przez Wnioskodawcę oraz Partnerów. W efekcie zwiększy się jakość dostarczanych informacji oraz skróci czas załatwiania spraw, zmniejszy poziom obciążeń biurokratycznych oraz kosztów świadczenia usług.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.