Informatyzacja Instytutu Matki i Dziecka w celu wprowadzenia elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją medyczną oraz świadczenia usług on-line.
Instytut Matki i Dziecka (IMID) udziela świadczeń medycznych chroniąc życie matki i dziecka w oparciu o jednostkę naukowo-badawczą o zasięgu ogólnopolskim. Instytut w ramach poradni specjalistycznych przyjmuje rocznie ponad 100 tys. osób, zaś leczeniu szpitalnemu poddawanych jest ok. 14 tys. małych pacjentów.
Chcąc zwiększyć zasięg oddziaływania IMID do udziału w projekcie zaprosił SZP ZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, SP ZOZ w Kołbieli, SP ZOZ w Celestynowie, SZP ZOZ w Wieliszewie.
Pozyskane dofinansowanie z funduszy europejskich pozwoliło na wdrożenie nowoczesnego systemu teleinformatycznego. Wprowadzono elektroniczny obieg dokumentów oraz osiem (8) e-usług o najwyższym stopniu dojrzałości, dzięki czemu możliwe jest kompleksowe załatwienie sprawy za pośrednictwem systemu telemedycznego. Są to: e-obchód, e-rejestracja, odbiór e-wyników z dostępem do elektronicznej dokumentacji pacjenta, obsługa zmiany terminu wizyt u lekarza, e-wywiad, e-konsultacje, e-samokontrola.
Jest to odpowiedź na potrzeby pacjentów oraz zapewnienie sprawnej obsługi szpitalnej.
Fot. Krzysztof Chojnacki
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.