Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
prev slide next slide
imageimageimage
tytuł projektu

Rozbudowa ul. Myślenickiej w Krakowie

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA MIEJSKA KRAKÓW
wartość projektu
20 386 617,17 zł
dofinansowanie z UE
14 523 424,59 zł
Województwo
małopolskie
Powiat
m. Kraków
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
działanie
7.1. Infrastruktura drogowa
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt obejmuje rozbudowę ul. Myślenickiej na odcinku o długości ok. 2,375 km od na odcinku od ronda przy zjeździe z autostrady A-4 do skrzyżowania z ulicami Niewodniczańskiego i Krzyżańskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, jak również promocję projektu.

Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje:

  • rozbudowę, budowę i przebudowe jezdni i chodników wraz z przebudową skrzyżowań ul. Myślenickiej z ulicami: Warszewicza, Morozewicza, Merkuriusza Polskiego, Siarczanogórską, Siarczki, Szybisko, Sawiczewskich, Niewodniczańskiego
  • budowę murów oporowych na odcinkach: od km 0+392,50 do km 0+447,90 oraz od km 0+822,80 do km 0+882,50;
  • przebudowę i budowę zjazdów do posesji na całej długości wnioskowanego odcinka;
  • przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej ze studniami rewizyjnymi oraz wylotami do odbiorników oraz wpustami deszczowymi i przyłączami na odcinku od km 0-296,00 do km 2+069,50;
  • przebudowę istniejących przepustów drogowych w miejscach: w km 1+300,30, w km 1+836,00 oraz na odcinku od km 1+990,50 do km 2+007,40;
  • przebudowę rowów na odcinkach: od km 1+977,90 do km 1+990,50 oraz od 2+007,40 do km 2+021,30;
  • przebudowę i budowę sieci oświetlenia ulicznego na odcinku od km 0+023,30 do km 2+070,45;
  • przebudowę sygnalizacji świetlnej wraz z budową pętli indukcyjnych i przewodów zasilających na odcinku od km 0+464,30 do km 564,30;
  • przebudowę kolidującej sieci elektroenergetycznej wraz z przyłączami oraz likwidacją nieczynnych odcinków sieci na odcinkach: od km 0-033,75 do km 0+907,25, od km 0+922,70 do km 0+923,95, od km 1+180,10 do km 1+361,80, od km 1+717,90 do km 1+729,20, od km 1+925,10 do km 1+996,95, od km 2+024,80 do km 2+070,35;
  • przebudowę kolidującej sieci teletechnicznej wraz z przyłączami na odcinkach: od km 0-254,05 do km 0-141,80, od km 0-034,35 do km 0+621,20, od km 0+755,85 do km 1+978,60, od km 2+024,10 do km 2+094,30;
  • przebudowę kolidującej sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz likwidacją nieczynnych odcinków sieci na odcinku od km 0+000,00 do km 2+089,75;- przebudowę kolidującej sieci gazowej wraz z przyłączami na odcinkach: od km 01011,15 do km 0+034,45, od km 0+235,80 do km 0+270,60, od km 0+344,15 do km 0+425,55, w kin 0+597,50, w km 0+711,00, w km 0+882,75, w km 0+980,60, w km 1+231,55, od km 1+277,30 do km 1+310,30, w km 1+528,95, od km 1+596,00 do 1+605,85, odkm 1+756,65 do km 1+928,00, w km i+942,00, od km 2+025,25 do km 2+075,75;- wykonanie zabezpieczenia istniejącej sieci gazowej wysokiego ciśnienia biegnącej poprzecznie pod drogą w km 1+369,00;- przebudowę kolidujących przyłączy kanalizacji sanitarnej w następujących miejscach: w km 0+530,85, w km 0+582,65, w km 0+597,05, w km 0+609,80, w km 0+676,20;- rozbiórkę budynków gospodarczych na odcinku od km 2+012,10 do km 2+023,85;- wycinkę kolidującej zieleni oraz nasadzenia nowej zieleni.

W wyniku realizacji projektu powstanie układ drogowy z jezdną o szer. 7,0m o obustronnymi chodnikami o szer. 2,0m. Przebudowa drogi wprowadzi zatem podział w ruchu kołowym oraz pieszych i rowerzystów. Przewidziano rozwiązania wykraczające ponad rozwiązania wynikające z dyrektywy 2008/96: w projekcie przewidziano w 3 miejscach zatoki autobusowe, w tym jedną dłuższą zapewniającą zatrzymanie się autobusu o dł. 12 m przybezpiecznej wymianie pasażerów. Wszystkie zatoki będą typu otwartego z obniżonym krawężnikiem typu peronowego. Wzdłuż przystanków  wykonane zostaną pasy medialne dla os. niepełnosprawnych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom ruchu w projekcie planuje się korektę skrzyżowań, w celu zapewnienia ich czytelności, a dodatkowo uspokojenie ruchu uzyskane zostanie poprzez zastosowanie środkowego brukowanego pasa o szerokości 1,0m, w rejonie skrzyżowań i przejść dla pieszych przewidziano przerwę w pasie, na skrzyżowaniach planuje się powierzchnie wyniesione lub – w przypadku braku takiej możliwości – nawierzchnie odmienne kolorystycznie. W rejonie szkoły przewidziano na przejściu dla pieszych zastosowanie wzbudzanej sygnalizacji świetlnej.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.