„Przedmioty przyrodnicze – kluczem do zawodów przyszłości”. Wyższa jakość kształcenia przedmiotów chemiczno-biologicznych w I LO w Białymstoku dzięki nauczaniu poprzez eksperyment i współpracy z jednostką naukowo-badawczą
Cel projektu: Celem gł. proj. jest wzrost jakości kształcenia I LO w B-stoku w obszarze rozwoju kompetencji, umiejętności i zainteresowań 176 uczniów/uczennic klas I-III o profilu przyrod. i med. w zakresie nauk przyrodn., poprzez wdrożenie nauczania chemii i biologii w oparciu o metodę eksperymentu, przeszkolenie kadry nauczycielskiej, rozwój współpracy szkoły ze środowiskiem naukowym w powiązaniu z wymogami lokalnego rynku pracy, do 30.06.2019 r. Gr. docel.: uczn. klas I-III o prof. przyrodniczym i medycznym I LO w B-stoku – 176 os. (136K, 40M). Gł. rezultaty: 1. Liczba szkół, w których pracownie przedmiot. wykorzystują doposażenie do prowadz. zaj. edu – 1 2. Liczba ucz., którzy nabyli kompet. klucz. po opuszczeniu programu – 176 3. Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifik. lub kompetencje po opuszczeniu programu – 5 4. Liczba uczniów klas III I LO w B-toku, którzy nabyli wiedzę w zakresie indywid. ścieżki eduk.-zawod. – 64 Główne zad.: 1. Zaj. doskonalące z chemii dla ucz. prowadz. metoda eksperymentu 2. Zaj. z biologii i chemii dla ucz. zdolnych prowadz. metodą eksperymentu 3. Metoda eksperymentu – szkolenia dla nauczycieli przedm. przyrod. 4. Kompetentni na rynku pracy – zaj. rozwijające właściwe postawy/umiejętności ucz. 5. Doposaż. pracown. chem. I LO w niezbędny sprzęt 6. Doradztwo edu.-zawod. dla ucz. kl. III biorących udział w proj. Wsparcie realizowane w ramach proj. stanowi uzupełnienie działań prowadz. przez szkołę przed rozpocz. realizacji proj. Nakłady na realiz. zaj. dod. nie ulegną zmniejszeniu w trakcie trwania proj. w stosunku do nakładów średniom-cznych z 12 m-cy poprzedz. rozpocz. realiz.proj. Założenia przedsięwzięcia oparte zostały na indywid. diagnozie szkoły w zakresie rozwoju placówki. Przeprowadz. diagnoza została zatwierdz. przez organ prowadzący. Działania prowadzone będą z uwzględnieniem indywid. potrzeb rozwojowych i edu. oraz możliwości psychofizycznych ucz. projGł. rezultaty: 1. Liczba sz
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.