Integracja usług publicznych Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach i jego jednostek organizacyjnych
Celem projektu jest wzrost efektywności procesów administracyjnych związanych ze świadczeniem usług publicznych przez Urząd Miejski w Tarnowskich Górach i jednostki organizacyjne Gminy. Cel ten zostanie osiągnięty dzięki zwiększeniu dostępności i dojrzałości e-usług publicznych oraz wzrostowi liczby osób z nich korzystających. Przedmiot projektu obejmie w szczególności zakup sprzętu i infrastruktury niezbędnej do realizacji e-usług, zakup i wdrożenie systemów informatycznych pozwalających na uruchomienie i usprawnienie e-usług, wdrożenie e-usług publicznych w oparciu o formularze Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych oraz profilowane szkolenia dla pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy. Projekt zakłada integrację systemów informatycznych oraz wykorzystanie możliwości platform do świadczenia e-usług publicznych: krajowej (ePUAP), regionalnej (SEKAP) oraz lokalnej (e-Urząd).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.