Integracja usług publicznych Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach i jego jednostek organizacyjnych
Celem projektu jest wzrost efektywności procesów administracyjnych związanych ze świadczeniem usług publicznych przez Urząd Miejski w Tarnowskich Górach i jednostki organizacyjne Gminy. Cel ten zostanie osiągnięty dzięki zwiększeniu dostępności i dojrzałości e-usług publicznych oraz wzrostowi liczby osób z nich korzystających. Przedmiot projektu obejmie w szczególności zakup sprzętu i infrastruktury niezbędnej do realizacji e-usług, zakup i wdrożenie systemów informatycznych pozwalających na uruchomienie i usprawnienie e-usług, wdrożenie e-usług publicznych w oparciu o formularze Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych oraz profilowane szkolenia dla pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy. Projekt zakłada integrację systemów informatycznych oraz wykorzystanie możliwości platform do świadczenia e-usług publicznych: krajowej (ePUAP), regionalnej (SEKAP) oraz lokalnej (e-Urząd).
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.