Kompetencje kluczem do przyszłości. Poprawa jakości edukacji w Szkole Podstawowej nr 9 w Sosnowcu
Projekt zmierza do poprawy jakości kształcenia w zakresie kluczowych kompetencji tj. matematyki, przyrody, j. angielskiego i informatyki na poziomie szkoły podstawowej oraz wdrożenie metody Tomatisa jako elementu procesu indywidualizacji pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz uczniami młodszymi. Projekt adresowany jest do uczniów klas IV, V i VI, uczniów młodszych oraz do nauczycieli SP nr 9 w Sosnowcu. W ramach projektu prowadzone będą obowiązkowe zajęcia dodatkowe z wymienionych przedmiotów, priorytetowym obszarem wzrostu kompetencji, wynikającym z diagnozy, jest matematyka. Celem podniesienia efektywności kształcenia powstanie pracownia przyrodnicza. Na potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami i uczniów młodszych zostanie zakupiony sprzęt do terapii metodą Tomatisa, a nauczyciele odbędą szkolenia pozwalające im wdrożyć i prowadzić zajęcia tą metodą. Liczba uczestników projektu to 290 uczniów i 9 nauczycieli. Projekt realizowany będzie przez 2 lata, w SP nr 9.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.