Kompetencje Kluczowe w Szkole w Sadowiu
Projekt „Kompetencje Kluczowe w Szkole w Sadowiu” realizuje cel podniesienia kompetencji kluczowych oraz rozwój nauczania opartego o eksperyment i narzędzia TIK dla 128U (68K i 60M) i 16 N (14K i 2M). Projekt obejmuje wsparciem Publiczną Szkołę Podstawową im. Batalionów Chłopskich w Sadowiu w zakresie doposażenia pracowni przyrodniczych, matematyczny i zakup pomocy TIK oraz nauczycieli i uczniów klas IV-VII (rok szkol 2017/2018), a następnie jako kontynuację wsparcia klas IV-VIII (rok szkol 2017/2018). Główne wskaźniki do osiągnięcia to: liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu (68K i 60M) oraz nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje (14K i 2M) po opuszczeniu programu. Każdy uczeń (68K i 60M) będzie miał możliwość uczestnictwa w kilku typach wsparcia zgodnie ze ścieżką edukacyjną na którą składają się: -zajęcia dodatkowe wykraczające poza program szkolny z j. angielskiego (30h), z matematyki (30h), z przyrody (do wyboru: 16h z fizyki, 16h z chemii, 16 h z biologii, 16h z geografii), – warsztaty z umiejętności uczenia się (24h) oraz grywalizacji (24h). Dodatkowo: 30U (15K i 15M) weźmie udział w kursie ECDL (60h). Każdy nauczyciel (14K i 2M) otrzyma wsparcie w postaci kursu „e-Nauczyciel”(60h), Grywalizacja (24h) oraz Nowoczesne metody nauczania (24h). Kwota dofinansowania – 354.160,00 zł zł, a wkład własny 53.300,00 zł. Realizacja od 01.01.2018r. do 30.06.2019r. na terenie woj. św. powiat opatowski, gmina Sadowie (OSI – obszary o najgorszym dostępie do usług publicznych).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.