Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wzmacnianie zastosowania TIK w Mieście Konin - Integracja i harmonizacja baz danych oraz udostępnianie elektronicznych usług publicznych

nazwa beneficjenta
MIASTO KONIN
wartość projektu
4 495 800,75 zł
dofinansowanie z UE
3 805 664,48 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
m. Konin
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Realizowany projekt ma na celu rozwój innowacyjnej gospodarki i podnoszenie atrakcyjności inwestycyjnej Miasta Konina, poprzez umożliwienie obywatelom i przedsiębiorcom korzystania z elektronicznych usług publicznych, znajdujących się w kompetencji Urzędu Miejskiego w Koninie. Przedmiotem projektu jest stworzenie i poprawa jakości usług publicznych oraz udostępnianie baz danych i metadanych zawierających zbiory informacji przestrzennej. Planowany jest rozwój geograficznego systemu informacji przestrzennej GIS (KoSIT). Dodatkowo projekt zapewni rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie administracji publicznej.Poszczególnym grupom beneficjentów udostępnione będą określone korzyści:- Obywatele i przedsiębiorcy – osoby prawne i fizyczne będą mogły uzyskać informacje z PZGiK, z MPZP oraz z innych rejestrów, prowadzonych przez Miasto.- Komornicy (oraz inne instytucje o charakterze śledczym i windykacyjnym), rzeczoznawcy i wykonawcy prac geodezyjnych otrzymają dostęp do pzgik, co ułatwi im wykonywanie zadań zawodowych.- Projektanci lub inwestorzy, uzyskają możliwość zdalnego udziału w naradach koordynacyjnych usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu.Odbiorcą projektu będzie także administracja publiczna.Uruchomione zostaną e-usługi:Usługa pobrania wypisu i wyrysu z mpzp (4. poziomu)Usługi udostępniania danych z pzgik (4 usługi, każda 4. poziomu)Usługa umożliwiająca zgłaszanie prac geodezyjnych lub kartograficznych (5. poziomu)Usługa umożliwiająca zdalny udział w naradach koordynacyjnych (3. poziomu)Usługa dostępu do informacji publicznej na mapie internetowej (1. poziomu)Usługa wsparcia partycypacji społecznej (2. poziomu)Usługa wydania zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (3. poziomu)Usługa uzyskania zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (3. poziomu)Usługa udzielania informacji o środowisku i jego ochronie (1. poziomu)

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.